Klacht: Internetabonnement Telfort

op 18 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een internetabonnement (thuis) via de provider Telfort.

Onlangs heb ik telefonisch contact gehad met Telfort omdat ik niet mijn abonnement wou stopzetten.
De reden was dat ik het te duur vond namelijk 25 euro per maand.
De medewerker aan de telefoon had een aanbieding voor mij namelijk eerste drie maanden gratis en daarna zou het 17,50 worden.

Maar tot de dag van vandaag word er alsnog 25 euro afgeschreven en de aanbieding is maar niet ingegaan dus ook niet de eerste drie maanden gratis!

Hopelijk kunnen jullie hier wat aan doen want ik vind het jammer dat er iets word afgesproken maar niet aangehouden word.

Met vriendelijke groet,

Zahraa Maktoub

Gewenste Oplossing:

Alsnog de aanbieding krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zahraa