Klacht: Internet thuis zogenaamd niet mogelijk

op 14 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn adres is in januari gewijzigd(zelfde huis nieuwe straatnaam postcode en huisnummer).

Nu wil ik overstappen van telfort naar vodafone.

De vodafone site geeft aan dat er op mijn nieuwe postcode geen pakket mogelijk is(max 2mbit en hiermee bieden ze geen pakket aan).
op mijn oude postcode zegt hij dat het adres niet bestaat.

Nu heeft kpn mij dus gezegd dat er hier gewoon 80 mbit mogelijk is en dat er een directe lijn is waarmee vodafone contact op kan nemen om de database in orde te krijgen aan vodafone zijn kant.

ik heb al 4 keer contact met vodafone hier over gehad en al 4 keer met kpn maar vodafone blijft aangeven dat ik dit moet oplossen met kpn en kpn blijft aangeven dat vodafone dit kan oplossen.

als vodafone contact opneemt met kpn en gezamelijk zorgen dat de database weer klopt. en ik gewoon kan overstappen met een gangbare snelheid die hier technisch gezien gewoon mogelijk is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenos