Klacht: Internet kan niet meer worden geleverd en overeenkomst is beëindigd

op 19 mei 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

meer dan 15 jaar klant en dan wordt je eruit gedonderd! Tijdelijk voor mijn werk 4 jaar op een ander adres en nu weer terug verhuisd blijkt dat achteraf de verhuizing terug niet meer mogelijk is om technische redenen pff. je kent het wel van kasje naar de muur worden gestuurd. Lijn wordt niet vrijgegeven dus zelf moeten uitzoeken. Per mail wordt je op de hoogte gebracht dat je wordt opgezegd door hun omdat Online stopt met ADSL en gaat over op VDSL en wanneer je adres niet word je eruitgezet. En bedankt! Ook inloggen bij de mail is niet meer mogelijk ect.

Je wordt niet eens even gebeld, ook was er niet kenbaar gemaakt dat ik geen internet meer geleverd kan worden door online op mijn adres, nu kost overstappen nog meer tijd en dus geen internetten

Hier onder de mail hoe je op de hoogte wordt gebracht!

Dank u voor het verzoek om uw Snel Internet te verhuizen. Helaas is inmiddels gebleken dat levering van Snel Internet op uw nieuwe adres om technische redenen niet mogelijk is.

Uw Snel Internet abonnement wordt daarom beëindigd op de verhuisdatum. Gebruikt u extra diensten als E-mail Antivirus en Antispam? Dan worden die ook beëindigd.

E-mail doorsturen
Ook na beëindiging van uw internetabonnement kunt u alle e-mail die naar uw e-mailadres van Online.nl wordt gestuurd, blijven ontvangen. Hoe? Door uw e-mail maximaal zes maanden door te laten sturen naar een ander e-mailadres. Zolang uw abonnement nog actief is, kunt u dit zelf regelen met de optie Voorkeuren in uw Online.nl webmail. Surf naar www.online.nl/webmail.

Vragen?
Surf naar www.online.nl/klantenservice. Of bel met onze klantenservice op nummer 0900 9515 (€ 0,15/min). Houd bij telefonische vragen uw klantnummer bij de hand, deze vindt u bovenaan.

Online.nl

Online.nl® is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. | Maatschappelijke zetel: Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg |R.C.S. Luxembourg: B 148.073
Vestigingsvergunning n° 00143760/1 | Postadres: Postbus 16156 | 2500 BD Den Haag | IBAN NL89RABO0144498286 | BIC RABONL2U

Hier was enige compensatie en even persoonlijk contact op zijn plaats geweest of een tijdelijke levering van adsl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rvsams