Klacht: Internet en wifi

op 14 augustus 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet vooruit te branden, omdat we in het buitengebied altijd al een trager internet hebben valt het me nu pas op hoe traag deze nu is.
14 dagen geleden is er in de buurt een bedrijf gesloopt, er zijn bomen gerooid en ook de slootkant waar de kabels in liggen is aangepakt.
Kan dit met de verergering te maken hebben.
Ons tel. Is 0114 651725

Groet Clara Dekker

Gewenste Oplossing:

Sneller internet en goede WiFi ontvangst

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 14 augustus 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Dekker,

Dank voor het prettige gesprek zojuist. Blijkbaar was ik te laat, want was uw klacht al opgelost. De lijnen waren kapot , hierdoor had u geen internet en wifi. Inmiddels is dit naar uw zeggen opgelost en werkt alles weer naar behoren. Wij hebben afgesproken nog even contact te hebben over overstappen naar digitale, snellere telefonie. We houden contact!

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door M.W.Dekker