Klacht: Internet aansluiting duurt te lang en komt uiteindelijk niet goed aan

op 31 oktober 2011 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Telfort heeft door omstandigheden mij niet kunnen aansluiten.

Na een paar belletjes naar de klantenservice gaf Telfort toe dat dit door hun zelf kwam en wilde ze het verbeteren. Echter luisteren de Telfort medewerkers zelf niet goed en konden ze mijn waardevolle informatie waardoor ik meteen aangesloten kon worden niet verwerken.

Een aantal weken later was het door veel heen en weer gewerk nog steeds niet aangesloten en besloot ik op te zeggen. Geen probleem volgens Telfort en het mag nog kosteloos ook omdat ze zelf de fout maken. Alleen hebben ze wel een bepaalde code nodig, maar die ligt op mijn kantoor en daarvoor hebben we een terugbel afspraak gemaakt die tot 2 keer toe niet nagekomen is.

Mijn klacht is dat Telfort zelf mijn aansluiting niet goed heeft verwerkt, daarna niet aanpassingen kan verwerken wat resulteert in een niet werkende aansluiting, een ontevreden klant en een opzeg van de dienst. Daarbovenop zijn er tot 3 maal toe zijn terugbel afspraken niet nagekomen. Twee keer is er door een wellicht onbeschofte persoon bij de afdeling afzeggingen zomaar opgehangen, maar het ergste is nog dat dit allemaal had kunnen voorkomen als de eerste persoon, maar ook de rest in de schakel gewoon goed naar de informatie geluisterd had.

Geen idee, ik wil vooral een klacht doen over de verwerking van mijn gegevens en aangeven dat ze hier een goede klant door mislopen. Tevens ook verspillen van twee volle werkdagen van mij.

Alle klachten die gemeld zijn door tonyt