Klacht: internet

op 13 oktober 2011 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

waar moet ik beginnen!!!!

Na 6 uur bellen met KPN, XS4all, Guidion en de Opta. Heb ik na 5 weken nog geen internet. MOoet overal achteraan gaan.
Wie erbij komt dat dit een goed bedrijf is heeft het goed mis. Ze werken met een extern callcenter welke liegt, bedriegt en niet weet waar ze het over hebben. Ik zit ze onder de hand te trainen over de telefoon. Verschikkelijk gewoon. Een grote puinzooi!!! Verkeerd Israpunt, Niet te woord staan, hoorn erop gooien, doorverbinden en wegvallen, niet terugbellen, verkeerde namen opgeven ezv. ezv. En het kost mij sinds maandag € 1.280.- per dag!!!! Kan ik ze aanklagen inmiddels? Heb bijna alles op papier en bijna alles opgenomen op band. (net zo als hun voor leerproces)
EN NU? Nu komt morgen een Monteur van de KPN want hij is wederom niet goed aangesloten in het Isra punt. Kosten lopen door………………

Gewenste Oplossing:

Me geleden schade vergoed krijgen en de kosten voor internet van deze maand niet rekenen. Daarnaast een hele grote bos bloemen voor mijn vrouw.

Alle klachten die gemeld zijn door Offcall