Klacht: Internationale pakket zit in NLAMSA vast

Cccyyyrrr op 11 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket RR138811006RU blijft al een poos bij NLAMSA. De laatste melding iop de traceerpagina is ‘mislukte bezorgingspoging’. In het systeem van post.nl kan staat mijn zending helemaal niet geregistreerd. Jammer dat ik met niemand contact can opnemen om te vragen om assistentie.

Gewenste Oplossing:

Het wordt me duidelijk wanneer ik mijn pakket kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 december 2021 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een te ontvangen zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als de zending niet is aangekomen. Volgens mijn informatie is er een fout met het adres. daardoor is het pakket niet meer door mij te achterhalen. Ik wil u dan ook adviseren om contact met de afzender op te nemen. De afzender kan als opdrachtgever in het land van herkomst bij de post aldaar een onderzoek laten instellen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cccyyyrrr