Klacht: internationale bezorging onderbroken

ivo_v op 06 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn bestelling vanuit Duitsland heeft al sinds 15 maart de status delivery interrupted. ik kan zien in de track and trace dat het pakket rond 20:15 vanuit Keulen naar Nederland is verstuurd. het betreft een groot pakket (ongeveer 80x80x80cm en 14Kg). dit kan niet zomaar kwijt zijn! het is schandalig dat er geen interne actie wordt ondernomen wanneer er geen status wijziging is. het pakket moet ergens in Nederland in een depot liggen. maar waarom het blijft liggen is een raadsel. de verzender heeft DHL verzocht een onderzoek in te stellen. maar het blijft stil aan de kant van DHL.

wij hebben tot nu toe 4x een pakket ontvangen van DHL. vrijwel iedere keer ging er wel iets mis.

zodra ik mijn pakket binnen heb. of weet in welk depot het ligt, zodat ik het zelf ga halen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 april 2018 om 11:59 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Begrijpelijk dat u wil weten waar uw pakket op dit moment is. Helaas is dat voor ons ook onduidelijk en zal er een onderzoek opgestart moeten worden. We hebben namelijk specifieke informatie nodig van het pakket, waar alleen de afzender over beschikt. Zij kunnen bij ons het onderzoek opstarten en zullen we ons best doen om zo snel mogelijk te achterhalen waar het pakket zich bevindt. U kunt dit dus het best bij de afzender melden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

ivo_v

Heeft op 06 april 2018 om 12:13 geantwoord

welke specifieke informatie is er nodig? De afzender heeft gevraagd om een onderzoek. Maar hoort niks van DHL. Dat het onduidelijk is waar een pakket zich bevind is onacceptabel.

Alle klachten die gemeld zijn door