Klacht: International package stuck in sorting center for 10 days.

op 17 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I had an item shipped from The Netherlands to here in California, and has been sitting in a sorting center now for 10 days.

Gewenste Oplossing:

I will be satisfied when my package arrives.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juli 2017 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Good afternoon,

Thank you for contacting DHL Parcel. Your parcel is on it's way to the United States. You can trace your parcel at the international tracking page www.dhl.de, it has left Germany on the 15th of July, when it arrives in the United States you'll see a new scan.

Kind regards,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Aerochrome