Klacht: Interactive TV

op 03 oktober 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit met het zelfde probleem.
Het zit namelijk zo, Ziggo heeft de abbonementen aan gepast.
Ziggo heeft daar heel veel aandacht aan besteed met grote bla bla.
Met interactive tv kun je programma’s terug zien tot 10 dagen.
Je hoefde nu niet meer achter de computer te kruipen maar gewoon op je luie bank dat zei Ziggo.
Nu blijkt dat je voor de commerciele zenders voor de meeste programma’s moet betalen om terug te kijken.
Nu moet ik dus als nog achter de computer kruipen om programma’s van de commerciele zenders gratis terug te kijken.
Want via internet kan het wel gratis.
Had Ziggo dat dan niet anders moeten aan kondigen inplaats van grote Bla bla.
Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit interactive tv genomen.

Ook ik kreeg de volgende reactie terug van Ziggo nadat ik de klacht had ingediend:

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Commerciële nederlandse zenders kunnen voor sommige items inderdaad kosten in rekening brengen (net zoals dit op de internet variant bij sommige programma’s ook gebeurt), hierdoor kan het inderdaad gebeuren dat sommige inhoud niet kosteloos via de ontvanger te raadplegen is. Dit is een keuze van de aanbieder van de inhoud en niet van Ziggo.

Ja zeker hoor, Het ligt weer niet aan Ziggo, ze schuiven de schuld gewoon door.

Gewenste Oplossing:

Gewoon een soort abbonements form, zoals dat voor de nieuwe abbonementen in gingen ook het geval was.
4,95 tot 9,95 maximaal per maand.

Alle klachten die gemeld zijn door r.smits