Klacht: Zo ga je niet met klanten om!!

op 21 september 2018 over Installatievakwinkel.nl in de categorie Internetshops - Bouwmarkten

Op 14 augustus voor het eerst hier een bestelling gedaan voor een grote klok van het merk Balance Time voor 76,50 incl. verzendkosten.
Deze werd netje op tijd geleverd maar wat ons verbaasde dat er een ander merk klok geleverd werd, namelijk van het merk Techno Line.
Hier gingen we niet mee akkoord en hebben dit gemeld, Installatiewinkel vertelde ons dat dit z.s.m. zou worden opgelost en er een nieuwe klok zou worden opgestuurd van het juiste merk.
De oude konden we retour sturen prima, kost ons dan weer een ritje naar het postkantoor, maar nog voordat de oude retour was kregen we op 17 augustus een nieuwe klok geleverd, helemaal top dachten we…..
Doos uitpakken en wat zat er in…… weer een klok van het verkeerde merk, hier wordt je dan even niet vrolijk van.
Maar weer gebeld met Installatiewinkel en ook daar snapten ze het niet hoe dat kon, maar goed ze zouden dit uitzoeken en contact opnemen met het magazijn.
Tot 5 september nog steeds niets gehoord, dan maar weer bellen en ze medegedeeld dat dit allemaal veel te lang duurt en we graag deze ook retour willen sturen en ons geld terug wilden.
Op 6 september hebben we de klok dan weer aangeboden bij PostNL, weer een ritje met de auto (tijd brandstof) dan blijft het weer stil bij de installatiewinkel…….
Op 20 september maar weer eens gebeld van waar onze 76,50 bleef, heb toen gevraagd of het wel goed met ze ging gezien dat we nog steeds niets hadden overgemaakt gekregen, een vriendelijke dame vertelde dat ze er meteen werk van ging maken en het goed kwam.
Idd. de volgende dag was het geregeld….. jammer dat dit dan allemaal zo lang moet gaan duren.
Wij hebben dus op 14 augustus dus een digitale klok besteld voor een tante van 95 jaar die slecht ziend is en hebben nu na 21 september wel ons geld retour maar nog steeds geen juiste klok zoals staat vermeld op hun website.
Helaas maken we nog steeds mee dat de sales bij de meeste webwinkels goed is maar de aftersales veel te kort komt, Installatiewinkel doe hier jullie voordeel mee.

Dat de digitale klok die op de website vermeld stond ook daadwerkelijk word geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door V. Leenders