Klacht: Installatie pakket Alles in 1 incompleet

op 13 juli 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ruim een week voor de definitieve installatiedatum voor alles in 1 ontving ik mijn installatiepakket, tenminste de helft ervan. Ik miste de tv ontvanger, terwijl de verpakkng hiervan wel aanwezig was evenals de benodgde kabels. Leek er dus verdacht op dat ik pakket afkomstig was van een andere klant en zonder te controleren weer is verstuurd.Ook zat de wifiversterker niet in het pakket. Twee keer een email gestuurd naar de klantenservice en geprobeerd contact te zoeken via whatsapp, maar nle reageert nergens op. 14 juli kan ik mijn modem aansluiten, maar dus geen tv.

Gewoon leveren wat er nodig is voor een alles in een aansluiting.Als ik losse pakketten wilde hebben had ik dat wel aangevraagd
En doe iets aan de klantenservice. Zowel bereikbaarheid, als klantvriendelijkheid

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

3 weken geleden - Beste meneer Renckens, Wat vervelend om te horen dat uw installatiepakket in eerste instantie niet compleet was. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Uit onze gegevens blijkt dat inmiddels op 19 juli 2017 alsnog een tv-ontvanger en wifi-extender zijn bezorgd bij u. Sindsdien bent u dus echt helemaal online en kunt u internetten, bellen en tv kijken via NLEx! Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan horen we dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht michi3lzfm

3 weken geleden - Zoals reeds telefonische aangegeven, werkt alles nu naar behoren, waarvoor dank

Alle klachten die gemeld zijn door michi3lzfm