Klacht: Geen goede afhandeling en contact

op 07 december 2018 over Inshared in de categorie Verzekering

Nadat ik aangereden ben word ik aansprakelijk gesteld. Zelfs nadat de getuige mij gelijk geeft is het niet aan de orde dat ik niet schuldig ben. Ik heb inshared 2x moeten uitleggen hoe het situatie eruit zag en ondanks dat voel ik mij niet begrepen.
Er is slechts contact via de mail wat ook 1 dag duurt voordat je antwoord krijgt.
Ik vind het belabberd hoe ze met hun klanten omgaan en hierna zal ik ook mijn verzekering bij inhared opzeggen en zal ik het aan niemand aanbevelen. Ik vind dat inshared zijn klanten beter moet vertegenwoordigen. Nu word ik aansprakelijk bevonden en mag ik mijn auto zelf laten repareren en de tegenpartij denkt ook dat is mooi meegenomen.

Ik ben tevreden wanneer er daadwerkelijk iets gedaan wordt en de schade wordt verhalen van de tegenpartij. Dit is schandalig ik zit met een beschadigde auto waardoor ik een auto moet lenen om naar mijn werk te gaan. En de tegenpartij die komt er onder uit. Ik ben en aangereden en niet geholpen door inshared.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Never again 2018