Klacht: inname pakket

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb net een pakketje teruggebracht op de vestiging aan de Heldinnenlaan. Er was geen personeel aanwezig, na 10 minuten wachten kwam een toekomstige medewerker het kantoortje binnen en klopte op de wand. Hij wist kennelijk dat daarachter personeel zat. Uiteindelijk kwam een medewerker om mij te helpen.
Ik gaf aan dat ik het raar vond dat er niemand aanwezig was. Uw medewerker gaf aan dat het hier erg warm was. Dat hij dit vindt, daar heb ik niets mee te maken. Ik wens geholpen te worden. Hij zei tegen mij: wat een attitude. Daar ben ik helemaal niet over te spreken. Een collega nam het van hem over en heeft het pakketje ingenomen.
Kennelijk moest deze man ook nog ingewerkt worden. Deze man zal nog een lesje klantvriendelijkheid moeten worden bijgebracht. Al met al een erg klantonvriendelijke benadering op dat kantoor.

Opllossing: klantvriendelijk personeel aannemen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 17:02 geantwoord

Goedemiddag,

Enorm vervelend dat u op zo'n onbeschofte wijze te woord bent gestaan op deze vestiging. Ik zal uw bericht doorsturen naar deze vestiging zodat deze meneer hierop aangesproken zal worden, want dit is uiteraard niet de manier hoe er met mensen omgegaan dient te worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door asdejong