Klacht: inname anonieme OV-chiipkaart

op 07 oktober 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.
Afgelopen zondag 2 oktober heeft uw chauffeur om 9.36 uur op lijn 43 richting Leiden bij halte Haagsche Schouw de chipkaart van onze buitenlandse gast de chipkaart ingenomen, omdat deze niet meer geldig zou zijn. DEZE chipkaart kost ons € 7,50 aan statiegeld. Bovendien stond er nog ongeveer € 25,- op. Graag ontvang ik dat bedrag terug op rekening NL10ABNA 0571591310 t.n.v. M.A. van Bakel.Tevens zou ik graag willen weten waarom deze chipkaart is ingenomen.
Met vriendelijke groet,
M.A. van Bakel

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze klacht is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rijnoever