Klacht: Inmiddels wanhopig door KPN!!!!!!!

op 27 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Op 24 januari heb ik een noodkreet geplaatst.
Als antwoord wordt door ,GiovanniKPN Webcare specialist, gegeven dat de klacht in behandeling is. Hiermee wordt mijn klacht op deze site als afgehandeld aangemerkt.
Volgens mij begrijpt KPN er nog steeds niets van. Dat antwoord krijg ik al negen maanden!!!!!!!!!!!!! Maar ik kan nog steeds niet bellen, heb geen internet en geen digitale televisie.
Ik wil alleen dat alles werkt en dat er een fatsoenlijke genoegdoening wordt voorgesteld. Van zo’n antwoord wordt ik alleen maar nog pissiger!

Gewenste oplossing

Zorg dat alles gewoon werkt en zorg voor genoegdoening

Bericht van de Bruijn

7 jaren geleden - Hallo Vilage, Ik hoop niet dat je al die maanden al betaald hebt. Ik heb 8 mei 2010 Internet+bellen+ITV besteld en dat zou op 8 juni aangesloten worden. Alle spullen in huis en goed aangesloten maar op 8 juni geen signaal. Bij elkaar vanaf mobiele nummer 152 minuten met het 0900 nummer gebeld à 40 cent per minuut. Ik moest geduld hebben. Ruim een week later komt een installatiemonteur die mij wel even zou aansluiten. Die moest vaststellen dat alles goed aangesloten was en kon weer weg. Pas op 28 juni kwam er een storingsmonteur die na enkele uren zoeken er achter kwam dat de primaire aders (blauw en rood) niet aangesloten waren. Ik zelf had ook al op de secundaire geprobeerd (oranje en wit) maar daar ook geen signaal. Uiteindelijk na 2 uren zoeken en daarna een bezoek aan de centrale had ik signaal. Ik testte alles en daarna de monteur weg. Toen begon de ellende pas. Iedere 10 minuten viel de verbinding weg en moest het modem herstart worden. Telefoongesprekken kapten ineens af en de TV is nooit op gang gekomen omdat de verbinding maximaal 4½ Mb haalde. Niet genoeg om een VOIP, Internet en TV te voorzien van signaal. Daarvoor moet je minimaal 12 Mb hebben. Veel bellen, E-mailen en iedere keer werd er wat anders gezegd. Die Jacob Middeldorp (Hoofd Klantencontact) moeten ze een schop geven want die antwoord nooit (ook zijn medewerkers niet). Op 17 juli was ik het zat en heb een aangetekende brief gestuurd naar KPN Utrecht (daar kwam mijn contract vandaan) en heb daarnaast een brief gestuurd naar Ad Scheepbouwer, de hoogste baas van KPN met een kopie van mijn brief aan Utrecht. Ik had 2 vrije dagen opgenomen voor niets en dan de belkosten en zonder internet zitten...dus mijn schade was ruim € 666,00. Nog geen twee dagen later ben ik gebeld door het escalatieteam KPN en die meneer zei mij dat hij het contract zou vernietigen en ik zou mijn claim overgemaakt krijgen en daarnaast nog een kadobon t.w.v. € 250,00. Het geld was binnen 5 dagen op de rekening en de kadobon hadden wij na ca. 3 weken. Overgestapt naar Ziggo dus. Nu denk je...dat is opgelost; NEE!! Ik kreeg tot en met september facturen van KPN en ze schreven geld van de rekening af wat ik iedere keer weer gestorneerd heb. Uiteindelijk op 11 december een laatste aanmaning. Daarna zou de vordering uit handen gegeven worden. Ik heb op 13 december nog één brief geschreven aan KPN en uiteengezet wat er beloofd is aan mij: mijn schadeclaim voldaan en ik hoefde NIETS te betalen want ik had al zo veel ellende gehad. Op 28 december viel er een brief op de mat van Vesting Finance, een incassoburo waaraan KPN haar niet inbare vorderingen verkoopt. Incassoburo gebeld en gevraagd op zij onderliggende stukken hadden; nee dus! Die moesten ze opvragen. Inmiddels zijn we een maand verder en laat ik nu n.a.v. mijn brief van 13 december een telefoontje krijgen van KPN Eindhoven met de mededeling dat de vordering onterecht was. Het incassoburo heeft de vordering nog niet ingetrokken. Ik zie ze graag bij de kantonrechter! Uiteraard heb ik mijn zoekwerk en tijd van het schrijven van een brief naar hen ook aan het incassoburo in rekening gebracht. Die kopen n.l. blindelings vorderingen op van KPN en dat is tegen de gedragscode van de NVI in (Ned. Ver. Incassoburo's). Ben dus sinds eind juli op Ziggo en heb voor minder geld een verbinding à 30Mb die 29,3 Mb op de teller brengt. Wat een genot. Ook prima TV ontvangst. Ik heb KPN 3 x gevraagd de apparatuur op te halen. Is nooit gebeurd dus heb ik die bij de Milieuservice ingeleverd. Sterkte en betaal NIETS!

Bericht van oninckx

7 jaren geleden - Jeeh wat erg, KPN doet zo te lezen heel veel mensen heel veel leed aan. En aan De Bruijn, dit is o zo herkenbaar. Heb inmiddels ook contact gehad met Vesting Finance over iets wat 2 jaar geleden speelde en voor mijn gevoel na 1 jaar problemen opgelost was. Dus niet. Oud zeer wordt daardoor weer opgerakeld. Het nadeel van al deze problemen door KPN wat bij jou wordt neergelegd, is dat als je terecht niet betaald, je een vermelding hebt bij BKR te Tiel..... en daar heb je dan tzt het volgende probleem.... door KPN

Alle klachten die gemeld zijn door vilage le chat