Klacht: Inloggen

op 07 oktober 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan mijn gsm nr niet ingeven er komt in het rood verplicht veld

Gewenste Oplossing:

Vriendelijke Mevr Annemieke aan de telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste Marina, Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u een foutmelding krijgt te zien wanneer u uw eigen telefoonnummer invoert. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Om het probleem op te lossen zullen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen om u ermee te helpen. Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marina,

Zojuist hebben wij telefonisch contact met u proberen te zoeken maar kregen helaas geen gehoor.

Wij hebben u een e-mail gestuurd met daarin de uitleg hoe u het beste uw telefoonnummer dient in te vullen.

Mocht u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag van u.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Beake