Klacht: Inleveren kortingsbon

op 07 oktober 2011 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Als je je emailadres opgeeft bij Karwei, dan krijg je een kortingsbon van 5 euro. Mooi. Als ik deze wil inwisselen op een klein tafeltje uit de actie krijg ik de korting niet. De kassa geeft 0 euro voor de bon.
Als uitleg vallen termen als: ‘niet voor superknallers”, ‘niet op ladiesnight’ en ‘niet op bestelde artikelen’. Ik moest het wel bestellen, het was uitverkocht. Bovendien staat er heel duidelijk op de waardebon dat hij voor alle akties geldt. Ik had tegelijkertijd met het bestellen de bon moeten tonen, dan kon het wel.(dat zei men tenminste, maar ze hebben wel meer geroepen tegen mij, wat ook niet even juist bleek).

De leidinggevende erbij gehaald, die kon helaas ‘niets voor mij doen’ en ‘hoe vervelend voor u’.
Wat mij irriteert is dat het feit dat ik de bon niet op het juiste moment blijk te hebben gegeven ertoe leidt dat de korting niet verleend wordt. Het systeem kan het niet verwerken en blijkt dus belangrijker te zijn dan de mensen die het systeem van Karwei bedienen. (doet me denken aan bureaucratische landen als de voormalige DDR of Sovjetunie).

Simpel: op één of andere manier mij die 5 euro terugbetalen of met een andere bon die langer geldig blijft dan de 4 weken van de oorspronkelijke.

Alle klachten die gemeld zijn door Peterfemmeke