Klacht: Inklaringen

MaryAsif op 21 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hadden 2 maanden geleden ons pakket uit het buitenland moeten ontvangen, post.nl vertelde ons dat de zending wel aangemeld was maar nog niet ontvangen, men wist wel te vermelden dat er €10.65 inklaringskosten betaald dient te worden maar deze is nooit aangeboden. Nu worden we van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet wat.

Pakket ontvangen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw importpakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht MaryAsif

1 jaar geleden - Ik krijg nu net via de app binnen dat het pakje op 21 september bezorgd wordt... Afwachten...

Heeft op 21 september 2021 om 08:40 geantwoord

Geachte [heer/mevrouw],

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Goed om te lezen dat het pakket vandaag wordt aangeboden. Mocht u toch nog vragen hebben dan adviseer ik u om de track trace code door te geven.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MaryAsif