Klacht: Inklaring

henk6666 op 02 november 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De 23 okt bericht gekregen dat ik inklaringskosten moest betalen dat lukte niet omdat de link fout was. Niet getreurd na een week zou op het postnl afhaalpunt liggen van morgen kreeg ik bericht dat het daar naar toe zou gaan en vanmiddag dat omdat ik hem niet afgehaald had hij terug naar de afzender gaat
Graag oplossen

LT313018547NL
7442zk

Als ik het pakket krijg

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 november 2020 om 11:30 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb even voor u gekeken en ik krijg terug dat u de zending afgelopen zaterdag op het afhaalpunt af heeft kunnen halen. Het lijkt er dus op dat dit probleem zichzelf op heeft kunnen lossen.

PostNL Klantenservice

henk6666

Heeft op 02 november 2020 om 12:29 geantwoord

S inderdaadvopgelost alleen niet dmv postnl die laat de klant maar mooi in dr kou staan als u verder gekeken jad had u ook kunnen zien eat voor een onozele acties

Alle klachten die gemeld zijn door henk6666