Klacht: Inklaring

henk6666 op 02 november 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De 23 okt bericht gekregen dat ik inklaringskosten moest betalen dat lukte niet omdat de link fout was. Niet getreurd na een week zou op het postnl afhaalpunt liggen van morgen kreeg ik bericht dat het daar naar toe zou gaan en vanmiddag dat omdat ik hem niet afgehaald had hij terug naar de afzender gaat
Graag oplossen

LT313018547NL
7442zk

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 november 2020 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en ik krijg terug dat u de zending afgelopen zaterdag op het afhaalpunt af heeft kunnen halen. Het lijkt er dus op dat dit probleem zichzelf op heeft kunnen lossen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

henk6666

Heeft op 02 november 2020 om 12:29 geantwoord

S inderdaadvopgelost alleen niet dmv postnl die laat de klant maar mooi in dr kou staan als u verder gekeken jad had u ook kunnen zien eat voor een onozele acties

Alle klachten die gemeld zijn door henk6666