Klacht: Inhouding reisgeld na harmonisatiejaar 2014 (overname bedrijf)

op 12 juli 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Geachte.
Al enige tijd ben ik bezig om gebruik te maken van een (verworven) recht. De correspondentie loopt momenteel via de individuele belangenbehartiging (regiokantoor Amsterdam) Mevr; J.M.IIbrink. In de laatste brief van 12 Juni zegt Mevr.; IIbrink niet op mijn verzoek in te willen gaan om de kwestie voor te leggen bij de kantonrechter. De cliënt bepaald dit niet in een kwestie zoal deze zegt Mevr. IIbrink, dit terwijl er genoeg aanwijzingen zijn om gebruik te maken van het verworven recht. Heel kort. 15 jaar werkzaam bij mijn werkgever en altijd reisgeld ontvangen vanaf mij woonplaats Zaandam naar mijn standplaats Middenbemmster. Dat ik na één jaar dienstverband gestationeerd werdt alhier in Zaandam was voor mij alleen maar een gunst en heb ik tot eind januari 2015 mijn reisgeld doorbetaald gehad. Ik ben ruim 40 jaar lid van het FNV (kaderlid en or lid geweest) en hoop dat het mij niet gaat gebeuren dat ook ik straks moet gaan zeggen het FNV mij niet kan helpen, wat ik al zoveel van ex vakbondsleden heb moeten aan horen.

Als er ook maar één poging is gedaan om mijn kwestie voor te leggen bij de kantonrechter.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 15 juli 2016 om 09:12 geantwoord