Klacht: Inhoudende ondersteuning als we fietsen is het alsof er iemand steds in de rem knijpt bij een snelheid van can 19 km

op 05 mei 2020 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

als we fietsen voelt het alsof er iemand in de rem knijpt en vervolgens weer los laat en dan spuit je weer vooruit.
wij hebben een Gazelle Orange C8 HMB black mat van 2020 frame nummer GZ61293908
Deze klacht wordt afgedaan met je moet wennen aan een E-Bike
Nu hebben we verschillende vrienden laten fietsen op de nieuwe fietsen en hebben allemaal de zelfde gewaarwording. Onze dealer blijft er bij dat het aan ons ligt en dat we er aan moeten wennen. We rijden als 8 jaar op een E-Bike dit is onze tweede hiervoor reden wij op een Sparta I-onic Mijn beleving op deze fiets is vervelend en ik wou dat ik deze nooit had gekocht.

Ik ben tevreden als deze klacht niet meer aanwezig is

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gazelle over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gazelle in behandeling genomen

Gazelle

Heeft op 05 mei 2020 om 15:07 geantwoord

Beste Jan Roelof,

Wat vervelend om te lezen dat je met dit probleem te maken hebt. Weet je of je Gazelle-dealer contact met ons hierover heeft opgenomen. Op basis van het framenummer kan ik hier helaas niets over terugvinden. Mijn collega's van Service en Garantie weten mogelijk een oplossing voor je probleem.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gazelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 05 mei 2020 om 16:32 geantwoord

IK weet dus niet wat de oplossing is en dat zou ik juist willen weten

Bericht van Gazelle

3 maanden geleden - Beste Jan Roelof. Ik zie dat één van mijn collega's van de technische afdeling contact heeft gehad met de dealer en de gegevens met de fiets heeft doorgenomen. Door de collega is aangegeven om de dealer contact te laten opnemen met Bosch.

Alle klachten die gemeld zijn door Gazelle vos