Klacht: Inhoud van Brievenbuspakje spoorloos

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn enveloppe met track tracecode is dagenlang zoek geweest.
Na 4 dagen komt hij leeg aan.
Ik heb de regiomanager gesproken, de postbode en degene die het verstuurd heeft heeft ook een melding gedaan.
De regiomanager raadde me aan een formulier aan te vragen om te vragen of de inhoud bij de onbestelbare poststukken terecht gekomen is.
Post Nl weigert nog enige medewerking en verwijst me weer terug naar de afzender. Maar de inhoud ligt bij Post NL!

Als de inhoud hier bezorgt wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 juli 2017 om 13:42 geantwoord

Geachte mevrouw Maliepaard,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakje met vertraging en zonder inhoud is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos en teleurgesteld over bent, allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. De klacht is gemeld en zullen we gebruiken om de kwaliteit van de bezorging te verbeteren. Omdat het pakket door de afzender onverzekerd is verstuurd, is er geen recht op schadevergoeding vanuit PostNL. Ik kan hierin tot mijn spijt verder niets voor u betekenen en adviseer u dan ook toch contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Heeft op 20 juli 2017 om 20:43 geantwoord

Gezien het feit dat ik door de verkoper voor rotte vis uitgemaakt ben, kom ik daar geen stap verder mee. Mijn medicijn strips voor de hond liggen ergens bij jullie bij de onbestelbare poststukken. Ik verwacht van jullie, dat jullie ervoor zorgen dat ik ze hier thuis bezorgt krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Maliepaard