Klacht: inhoud van brief ontvreemd

op 09 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via marktplaats 2 kaartjes voor de julianatoren gekocht om in de vakantie daar naartoe te gaan met mijn zoontje….kon ze kopen bij een mevrouw hier 50 km verderop. In goed overleg Besloten ze via de post te versturen. Deze zijn netjes in een blanco papiertje erom heen verzonden via postnl. Nu krijg ik een lege envelop bezorgd waarvan de zijkant vd envelop is open gesneden en met een.plakbandje is dichtgeplakt.
De inhoud vd envelop is gejat. Helaas was mijn zoontje erbij toen we de envelop opende….deze snapte niet dat er mensen zijn die dit kunnen doen.

Een medewerker van postnl…waarschijnlijk.bij t sorteercentrum heeft de kaartjes…..

We hebben genoeg bewijs dat de inhoud is verstuurd en deze niet is aangekomen.

Als postnl zijn excuses aanbied en alsnog de 2 kaartjes vergoed zodat ik met mijn zoontje kan gaan in de vakantie.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:35 geantwoord

Geachte heer Capello,

Ik begrijp uit uw bericht dat u kaartjes van het pretpark zou krijgen via reguliere post en dat de envelop bij aankomst leeg was.

Allereerst wil ik u onze welgemeende excuses aanbieden voor dit voorval. Het is ontzettend jammer dat uw kaartjes kwijt zijn geraakt en ik heb hier voor u een klacht over aangemaakt. In het sorteerproces kan het soms gebeuren dat post openscheurt door de snel lopende banden en draaiende machines. Wanneer er producten met scherpe randen in gewone enveloppen worden verstuurd gebeurd dit vaker. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit gebeurd.

Ik kan de kaartjes niet voor u vergoeden, wat ik wel voor u kan doen is een navraagformulier sturen en dat heb ik gedaan. Ik heb u deze per post toegestuurd. Wanneer we dit formulier duidelijk ingevuld terug krijgen, kunnen we gaan kijken of de kaartjes wellicht ergens zijn gevonden.

Met vriendelijke groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door remco.....