Klacht: Inhoud poststuk verdwenen

op 10 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 26-09-2016 kreeg ik een poststuk waarin een USB stick had moeten zitten. Het poststuk was opengescheurd en het begeleidend schrijven zat er nog wel in.
Ik vind het slordig dat dit überhaupt nog zo bezorgd wordt, afgezien van het feit dat iets dergelijks gewoon ontvreemd wordt.
Heb contact gehad met de afzender, deze heeft het in onberispelijke staat verzonden, afzender is bekend bij ons en is hierin volkomen betrouwbaar.

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als er binnen het bezorgteam navraag wordt gedaan en wellicht dat het boven water komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Mijnheer, Uit uw bericht begrijp ik dat u een poststuk heeft ontvangen, waar helaas de inhoud van ontbrak, een USB stick. In ieder geval mijn excuses hiervoor. PostNL doen ook concurrenten (bijvoorbeeld Sandd, Business Post, Regionale bezorgdiensten) een deel van de postbezorging. Om te kijken wat ik voor u kan betekenen hierin, hoor ik graag van u wat er op de envelop staat. Rechtsboven zal een herkennigsmerk staan van de betreffende bezorgdienst. Mocht het zo zijn dat dit wel door ons is bezorgd, hoor ik graag van u of er een excuuskaart bij zat. Tevens is het dan aan te raden om hierover ook nog een keer de afzender te benaderen. Die kan eventueel bij ons een navraag opstarten naar de missende inhoud. In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Mijnheer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2016 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mijnheer,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Stel orthopedie