Klacht: Inhoud pakket ontvreemd

Gouwbing2 op 03 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg gisteren een pakket waarvan de inhoud (herensneakers) is ontvreemd.
Pakket was beschadigd. Ik heb een klacht ingediend. Ook het bedrijf waar ik ze besteld heb gaat een onderzoek instellen. Ik ben geschokt en laat post.nl niets meer thuis afleveren.

Gewenste Oplossing:

Ik wens opheldering en wil dat de betreffende persoon gestraft wordt en de sneakers terugzendt naar het bedrijf Omoda.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 november 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Helbing,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending heeft ontvangen waar de inhoud uit is gehaald.

Het is absoluut niet de bedoeling dat de inhoud van een zending wordt gestolen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er onderzoek gaande is voor deze zending. U zult het onderzoek moeten afwachten.

U kunt het beste in contact blijven met de afzender want die zal op de hoogte worden gehouden. Verder kan ik niets voor u betekenen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Gouwbing2

Heeft op 03 november 2017 om 17:14 geantwoord

Uw medewerker steelt mijn schoenen en u zegt ‘ik kan niks voor u doen’.
U moet zich diep schamen.
Nooit meer PostNL voor mij.

Alle klachten die gemeld zijn door