Klacht: Inhoud pakket ontvreemd

Gouwbing2 op 03 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg gisteren een pakket waarvan de inhoud (herensneakers) is ontvreemd.
Pakket was beschadigd. Ik heb een klacht ingediend. Ook het bedrijf waar ik ze besteld heb gaat een onderzoek instellen. Ik ben geschokt en laat post.nl niets meer thuis afleveren.

Ik wens opheldering en wil dat de betreffende persoon gestraft wordt en de sneakers terugzendt naar het bedrijf Omoda.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 november 2017 om 11:36 geantwoord

Geachte heer Helbing,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending heeft ontvangen waar de inhoud uit is gehaald.

Het is absoluut niet de bedoeling dat de inhoud van een zending wordt gestolen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er onderzoek gaande is voor deze zending. U zult het onderzoek moeten afwachten.

U kunt het beste in contact blijven met de afzender want die zal op de hoogte worden gehouden. Verder kan ik niets voor u betekenen.

Gouwbing2

Heeft op 03 november 2017 om 17:14 geantwoord

Uw medewerker steelt mijn schoenen en u zegt ‘ik kan niks voor u doen’.
U moet zich diep schamen.
Nooit meer PostNL voor mij.

Alle klachten die gemeld zijn door