Klacht: Inhoud pakket kapot

JLMH op 30 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 12/10/2017 verzond ik via DHL for you en pakket met een voorraadpot (zending: 3SDFC4789202855). Deze had ik in verpakkingspapier en noppenfolie verpakt. In de doos zelf deed ik plastic luchtzakjes. Aan de buitenkant schreef ik ‘breekbaar!’. De volgende dag kwam de voorraadpot in stukken aan bij de ontvanger.
Ik heb dezelfde dag (13/10/2017) telefonisch een klacht ingediend bij DHL. Ik kreeg een referentiecode en zou binnen een week reactie krijgen. Helaas heb ik tot op heden niks van ze gehoord.

Graag de waarde van de zending (€10,25) en de verzendkosten (€5,75) vergoeden

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 oktober 2017 om 15:00 geantwoord

Goedendag,

Ik heb de zending nagekeken en ik zie dat er inderdaad een case voor is aangemaakt. Mijn collega's zijn hier druk mee bezig wat ik kan zien. Dat dit wat langer duurt als u verwacht, kan ik me wellicht voorstellen. Ik hoop dat u zo snel mogelijk antwoord kunt verwachten. Excuses voor het ongemak.

Mike

JLMH

Heeft op 19 november 2017 om 13:18 geantwoord

We zijn inmiddels bijna 6 weken verder na mijn klachtmelding bij DHL en 3 weken verder sinds DHL gereageerd heeft op mijn klacht via klacht.nl. Er wordt mij verzocht nog even geduld te hebben voor mijn klacht bij DHL in behandeling genomen wordt. Ik ben een heel geduldig persoon maar dit slaat alles. Ik voldoe aan alle door DHL gestelde voorwaarden voor een schadeclaim. We hebben het hier over een bedrag van €16 wat vergoed moet worden, hoe moeilijk kan het zijn voor DHL om daar over te beslissen?

Alle klachten die gemeld zijn door