Klacht: Inhoud omgewisseld

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn retourzending aan de bijenkorf 3STMKJ390943101 is niet met de juiste artikelen (twee jassen) aangekomen bij hen. In plaats daarvan hebben zij een pakket gekregen met 2 Turkse levensmiddelen die 3 en 4 jaar over de datum waren en hebben zij dit weer direct naar mijn adres geretourneerd omdat ze dachten dat dit van mij afkomstig was. Hier was ik erg van geschrokken. Het tracktrace nummer van dat pakket is 3SYKHS423925701. Hoe is dit mogelijk? Ik wil graag weten waar de jassen zijn gebleven want de bijenkorf kan nu mijn aankoopbedrag niet terug betalen omdat de jassen dus zijn omgewisseld met de levensmiddelen. Het klantenservice personeel is zeer vriendelijk maar de mensen van de afdeling retourneren beschuldigen mij van diefstal!!! Iemand bij PostNL of bij de bijenkorf zelf steelt dus artikelen en ik betaal er voor!! Ze houden het erbij dat ik die levensmiddelen heb opgestuurd en niet de jassen. Ik overweeg juridische stappen want zo kan er niet met klanten worden omgegaan. Ik neem geen genoegen met “uit onderzoek van de bijenkorf is gebleken….”

Ik kan bij PostNL geen klacht indienen omdat zij vinden dat de Bijenkord dit moet doen. Ik wil het gewoon uitgezocht hebben, wellicht helpt dit bericht naar PostNL.

Als zij het onderzoeks dossier van de Bijenkorf naar mij toesturen of de echte dader vinden zodat ik mijn geld terug krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 maart 2020 om 11:09 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket terug heeft gestuurd naar de Bijenkorf, maar dat zij een andere inhoud hebben ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u inmiddels contact heeft opgenomen met de klantenservice. Naar aanleiding van dit contact is er een klacht geregistreerd. Voor verder onderzoek en een oplossing, raad ik u aan om contact op te nemen met de Bijenkorf. Omdat zij betalen voor het terugsturen, blijven zij onze opdrachtgever. De Bijenkorf kan, als onze zakelijke klant, hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Tammy___