Klacht: Inhoud gestolen

op 10 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was mijn ring vergeten bij een vriendin die ver weg van mij woont. Deze heeft ze naar mij toegestuurt via de post.

Toen ik de envelop binnen kreeg was er een hoekje afgescheurd en de ring zat er niet meer in.

Het kan onmogelijk zijn dat de ring er zelf uit is gevallen. Dit is duidelijk met opzet gedaan.

Als de bezorger achterhaald word en ik mijn ring terug krijg of een vergoeding mocht dit niet mogelijk zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van Westenbrugge, Uit uw bericht begrijp ik dat een vriendin van u een ring, die van uzelf was, naar u toegezonden heeft. De envelop is vervolgens leeg aangekomen. Allereerst wil ik zeggen dat ik dit betreur. Het is zeker niet de bedoeling dat dit zo gaat. Post gaat met zeer hoge snelheid door de sortering. Een hard voorwerp, in dit geval een ring, in een gewone witte envelop kan er daardoor per ongeluk uitscheuren. Aan uw foto te zien is dit waarschijnlijk ook bij uw envelop gebeurd. Omdat dit om een ongeregistreerde zending gaat is het zeer moeilijk te bepalen waar het mis is gegaan. Graag maak ik daar wel een melding van. Heeft u, naast uw adresgegevens en e-mailadres ook nog de exacte datum waarop u deze brief zo ontvangen heeft? Daarnaast ontvang ik ook graag de naam van de afzender en uw uitsluitsel over het feit of er een excuuskaart bij de zending zat. De afzender, in dit geval uw vriendin, kan ook melding bij ons maken. Als de zending uniek en herkenbaar is kan er mogelijk een navraag worden gestart of deze ring gevonden is. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 mei 2016 om 10:56 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door EmmieVW