Klacht: Inhoud gepikt

op 27 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden poststuk zonder inhoud is aangekomen bij de geadresseerde. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, kan ik niet nagaan wat er precies is gebeurd. Ik kan niet vaststellen of hier sprake is van diefstal of dat de schade wellicht is ontstaan in onze sorteermachine. Briefpost is niet verzekerd tegen schade of vermissing, het is hierdoor niet mogelijk om in aanmerking te komen voor een vergoeding. Wel wil ik graag een klacht registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is het volledige adres van de geadresseerde? - Op welke datum is het poststuk bezorgd? - Heeft de geadresseerde een excuusbrief bij het poststuk gekregen? - Hoe zag de beschadiging eruit en zijn de armbanden herkenbaar aan bepaalde specifieke kenmerken zoals bijvoorbeeld een inscriptie, sterrenbeeld of soort materiaal?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 27 mei 2020 om 09:18 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cindycauberg