Klacht: Ingenomen ovkaart door conducteur die zegt dat kaart terug gestuurd wordt

op 14 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon had mijn ovkaart mee voor zijn Belgische vriendin waarvan de bestelde ovkaart nog niet bezorgd was. Er werd gezegd dat mijn kaart naar huis opgestuurd zou worden. Nu hoor ik net dat dat dus niet het geval is! Ze moesten ook nog een kaartje kopen terwijl er al ingecheckt was en kregen een boete. Online staat dat er al eerder een uitspraak van de geschillencommissie is geweest dat reizen op een persoonlijke ovchipkaart door een ander mocht zolang er geen abonnement op de kaart stond.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn kosten voor nieuwe kaart en treinreis terug. Boete seponeren. Dan zou het fijn zijn als duidelijk is of het wel of niet mag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 oktober 2016 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MadelonA