Klacht: Ingenomen ovkaart door conducteur die zegt dat kaart terug gestuurd wordt

op 14 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon had mijn ovkaart mee voor zijn Belgische vriendin waarvan de bestelde ovkaart nog niet bezorgd was. Er werd gezegd dat mijn kaart naar huis opgestuurd zou worden. Nu hoor ik net dat dat dus niet het geval is! Ze moesten ook nog een kaartje kopen terwijl er al ingecheckt was en kregen een boete. Online staat dat er al eerder een uitspraak van de geschillencommissie is geweest dat reizen op een persoonlijke ovchipkaart door een ander mocht zolang er geen abonnement op de kaart stond.

Ik wil mijn kosten voor nieuwe kaart en treinreis terug. Boete seponeren. Dan zou het fijn zijn als duidelijk is of het wel of niet mag.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 05 oktober 2016 om 11:20 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MadelonA