Klacht: Ingeleverd boek afgekeurd terwijl deze ook geleverd is

op 13 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Vandaag, 13 juli 2017, heeft mijn dochter haar schoolboeken ingeleverd. Zoals ook in het vorige schooljaar kregen wij bij de levering van de \”nieuwe\” (lees gebruikte) boeken een aantal afdankertjes voorzien van gebruikers schade van de vorige scholier. Dit jaar hadden wij ook 1 boek van dit kaliber. In het kader van \”het zijn gratis boeken\” kaft er omheen dan kan deze nog een jaartje mee heb ik verder geen melding gemaakt van de beschadigingen. Nu, vandaag, mag ik daarvoor het boetekleed aantrekken want het boek wordt bij het inleveren gewoon afgekeurd. Waarschijnlijk omdat mijn dochter ze heeft ingeleverd en niet ik als volwassene om mijn weerwoord te kunnen doen. Jammer. Mijn dochter vertelde daarbij dat er diverse boeken van dezelfde les afgekeurd werden. \”New interface 2e ed 2Havo/vwo. Zou graag willen dat de afkeuring ongedaan gemaakt wordt. Ga natuurlijk geen nieuw boek betalen voor een al eerder gebruikt en beschadigd boek. Bij de volgende levering stuur ik alle beschadigde boeken retour en wil dan nieuwe boeken daarvoor in de plaats.

Zou graag willen dat de afkeuring ongedaan gemaakt wordt. Dit omdat de schade aan de boeken al aanwezig was bij de levering

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boeken kaften Moeder