Klacht: ingebrekestelling voor niet geleverde bestelling

op 02 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pillen bij leverancier Joekel op 3 mei besteld. Factuur van billink –
achteraf betalen – ontvangen terwijl bestelling nog steeds niet geleverd is. Ondertussen brief gekregen van incassobureau cib met verhoging van 40 gerechtskosten. ik kan toch onmogelijk betalen voor niet geleverde producten. De klantenservice van joekel laat bovendien niets meer van zich horen.

Gewenste Oplossing:

factuur crediteren of aantonen dat bestelling werkelijk geleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johan,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door tweeling2510