Klacht: ingebrekestelling

op 23 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een proefpakket Detoxactief besteld, welke ik na 14 dagen zou ontvangen. Dezelfde dag ontving ik via de mail de factuur via Billink en dat ik deze moest betalen, voordat ik mijn pakket had ontvangen. Na twee weken nog geen pakket ontvangen en op de website van Detoxactief stond de melding dat de pakketten niet meer werden geleverd. Ik heb dus ook geen betaling gedaan en gisteren ontving ik een ingebreke stelling van Billink dat ik binnen 5 dagen moet betalen incl. 2x een bedrag van 12,50 euro aan sommatiekosten, totaal 84,95 euro. Indien ik niet betaal wordt de factuur uit handen gegeven aan het Centraal Invorderingsbureau te Rotterdam. Wat te doen?

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer de factuur wordt kwijtgescholden, aangezien ik nooit een pakket heb ontvangen en ook niet ga ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Erica,

Zojuist hebben we telefonisch contact met elkaar gehad en is het probleem opgelost. We hopen je in de toekomst nog eens als klant van Billink te mogen verwelkomen!

Mochten er nog vragen zijn, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@billink.nl of 010 - 41 41 473.

Met vriendelijke groet,
Steffie

Alle klachten die gemeld zijn door ericablaauw