Klacht: ingebrekestelling

op 23 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zou niet weten wat mijn achterstallige betaling kan zijn ik heb nooit iets op krediet gekocht bij jullie,kunnen jullie op zijn minst zeggen over wat het gaat het gaat over faktuur nummer:3GCE4999999999999000940
het gaat over98,85euro en het is de eerste x dat ik deze brief krijg
je kunt me contact opnemen via gsmn,xx32 0489250081
kunnen jullie me zo spoedigmogelijk iets laten weten
met hoogachtende groet mevr linda van den broeck

Gewenste Oplossing:

als jullie me zeggen over wat het gaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Linda,

Ik zie dat er in de tussentijd al contact is geweest met een van mijn collega's en het probleem is verholpen. De factuur is inmiddels voldaan, waardoor er geen kosten meer openstaan. We hopen je naar tevredenheid te hebben geholpen.

Wanneer er nog vragen zijn, is het altijd mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via info@billink.nl of 010-41 41 473.

Met vriendelijke groet,
Steffie

Alle klachten die gemeld zijn door van den broeck linda