Klacht: ingebrekestelling

op 06 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Bij sanapura per abuis 2x artikel besteld. Sanapura verzocht 1 x te annuleren. Van Sanupura bevestiging gehad dat artikel 1x geannuleerd was. Er werd ook maar 1 artikel geleverd. Betaling via Billink. Dus voor 1 artikel betaald. Billink achtervolgt ons voor betaling voor 2e artikel, die we geannuleerd hebben en die we niet ontvangen hebben.
Krijgen nu ingebrekestelling met 25 euro sommatiekosten. Na 5 dagen komt daar nog eens 40 euro bovenop. Help ons.

Wij hebben uiteindelijk 1 artikel besteld en voor dat geleverde artikel betaald. Sanapura moet Billink berichten dat alle betalingen verricht zijn en dat ze ons niet meer lastig moeten vallen met ingebrekestellingen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:42 geantwoord

Beste Irma,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de orders volledig op betaald staan in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door wim ter beek