Klacht: ingebrekestelling

op 06 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij sanapura per abuis 2x artikel besteld. Sanapura verzocht 1 x te annuleren. Van Sanupura bevestiging gehad dat artikel 1x geannuleerd was. Er werd ook maar 1 artikel geleverd. Betaling via Billink. Dus voor 1 artikel betaald. Billink achtervolgt ons voor betaling voor 2e artikel, die we geannuleerd hebben en die we niet ontvangen hebben.
Krijgen nu ingebrekestelling met 25 euro sommatiekosten. Na 5 dagen komt daar nog eens 40 euro bovenop. Help ons.

Gewenste Oplossing:

Wij hebben uiteindelijk 1 artikel besteld en voor dat geleverde artikel betaald. Sanapura moet Billink berichten dat alle betalingen verricht zijn en dat ze ons niet meer lastig moeten vallen met ingebrekestellingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Irma,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de orders volledig op betaald staan in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door wim ter beek