Klacht: ingebrekestelling

op 03 april 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg een ingebrekestelling over een nota waarvan mij de oorsprong totaal ontgaat. Kwam bij toeval achter dat Detoxformule al enkele malen 59,95 onterecht van mijn bankrekening had gehaald. op advies bank heb ik creditkaart teruggetrokken en nogmaals laten weten dat ik niks met hen te maken wil hebben. Helaas kreeg ik middels Billink deze Ingebrekestelling van inmiddels 84,95..was 59,95

Gewenste Oplossing:

Intrekking ingebrekestelling..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sienja,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Sienja