Klacht: SEAL BAG STORTING iNG

op 11 januari 2019 over ING in de categorie Banken

16 juli 2017 heb ik bij de ING bank een seal bag storting gedaan voor 2 vestigingen van ons bedrijf, van beide stortingen hebben we het stortingsbewijs gekregen. 1 storting is goed gegaan maar de andere seal bag storting is niet goed gegaan. Het geld is niet op onze rekening gestort. Meerdere malen gebeld en gemaild met de bank (dossier JZ-17-18235) helaas tot op heden door verschillende afdelingen van ING wordt het bedrag niet gestort, er wordt gezegd dat ze de seal bag zak niet kunnen vinden, terwijl ik wel het bewijs heb. Meerdere malen gevraagd om de camera beelden maar ING zegt dat deze er niet zijn. Ik heb het geld gestort, ik heb een bewijs maar geen geld. Kunt u mij hierbij helpen.

Ik ben tevreden als het geld op mijn rekening gestort wordt.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 januari 2019 om 19:46 geantwoord

Hi Sevim,

Ik wil graag de situatie even compleet helder hebben. Heb je al contact gehad met mijn collega's en hebben ze voor jou een onderzoek opgestart? Was daarvan de uitkomst dat de seal bag storting niet terug is te vinden?

Ik hoor graag van je! Voor nu een fijne avond toegewenst.

Groet,
Lysanne