Klacht: Compensatie regeling wordt maar vooruit geschoven

SHJ. op 21 februari 2024 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Compensatieregeling doorlopend krediet laat maar op zich wachten en iedere keer verschuilt de ING zich achter een ander excuus. Vandaag kreeg ik weer te horen dat in mijn geval ook april 2024 weer geen haalbare kaart is.
Ik ben er wel klaar mee en vind dat ING dit zo snel mogelijk op moet pakken en op moet lossen.

Gewenste Oplossing:

Eindelijk de compensatie regelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

9 maanden geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Reactie van de melder van de klacht SHJ.

9 maanden geleden - Ik heb gebeld meerdere keren zelfs maar dan wordt ik van kastje naar de muur gestuurd. Wat jullie dus nu ook weer doen.

Reactie van de melder van de klacht SHJ.

9 maanden geleden - Nog steeds geen reactie van ING ook niet op de klachten mail die ik heb gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door SHJ.