Klacht: ING VORDERING

op 21 oktober 2015 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb een lastige tijd achter de rug en heb nog een openstaande vordering bij Vesting Finance inzake een schuld bij ING.
Ik ben een tijdje vergeten mijn betalingsregeling na te komen. Nu ben ik al 2 maanden aan het proberen een nieuwe betalingsregeling te treffen via de mail, maar krijg hier geen gehoor op. Ik kan niet overdag met Vesting bellen omdat ik of aan het werk ben of op school zit. Hier kan ik geen discussie aangaan over financiele zaken. Daarom zou ik het graag via de mail willen oplossen. Ik heb zelfs een keer een mail gestuurd naar de klachtenafdeling van Vesting Finance, over het proberen van opzetten van mailverkeer. Ik snap niet dat een groot bedrijf als Vesting dit niet digitaal kan afhandelen, ik wil zelf geen verdere juridische stappen en ik denk dat dit voor niemand voordelig is.

Als er mailcontact met mij gezocht wordt, of een mailadres naar mij gestuurd wordt waar wel op gereageerd wordt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Vesting Finance

1 jaar geleden - Vesting Finance heeft deze klacht op 21 oktober jl. per mail opgelost. Eerder beschikte onze organisatie over een onjuist mailadres.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 15:49 geantwoord