Klacht: ING onbereikbaar

op 19 mei 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al vier weken probeer ik contact te leggen met ING, al vier weken lang krijg ik hetzelfde te horen, wachttijden zijn langer dan normaal, probeer het op een later tijdstip nog eens. Ik heb al eens proberen te wachten, maar de moet zak je in de schoen, wachttijden van half uur zijn niets en je weet nooit hoe lang het nog gaat duren, daarom leg ik na een half uur de hoorn maar weer neer en probeer ik het op een later tijdstip nog eens, zeker ook als je denkt aan de telefoonrekening.

Gewenste Oplossing:

Ik wil binnen vijf minuten geholpen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 19 mei 2016 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wim,

Goed dat je je ongenoegen hierover uit. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je zo lang moet wachten en niemand te spreken krijgt. Excuses daarvoor! We zijn ermee bezig om dit te verbeteren.

Je kunt ons naast telefonisch, ook per chat bereiken of bijvoorbeeld Facebook of Twitter.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wim olieman