Klacht: Infrarood prullenbakken werken niet

op 02 november 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb 2 infrarood prullenbakken van Groupon gekocht. Eentje werkt helemaal niet en de andere gaat allen met de knopjes open en werkt niet via infrarood. Baal er behoorlijk van dat ik in deze “aanbieding” getrapt ben. De eerste keer dat ik ellende heb na een bestelling via internet en laat dat nu net via Groupon gebeuren.

Omruiling aan huis voor werkende exemplaren zonder dat ik zelf kosten hoef te maken voor verzending.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Niels123

6 jaren geleden - Heb al een mail gehad van Eu-logistics namens Groupon, nu afwachten wat er gaat gebeuren: Beste klant, U heeft van groupon een RVS prullenbak met sensor ontvangen, Bij een aantal van deze prullenbakken zijn problemen geconstateerd. Wij willen u graag laten weten dat er op dit moment een oplossing wordt gezocht. wij sluiten eventuele tickets., Er zullen verdere instructies volgen . Wij danken u wel voor uw geduld. Met vriendelijke groet, EU Logistics Team *Als uw prullenbak naar behoren werkt, kunt u dit bericht negeren* -Antwoorden op dit mailadres is niet mogelijk-

Reactie van de melder van de klacht Niels123

6 jaren geleden - Inmiddels ruim 2 weken verder en nog steeds geen oplossing. Ik had al vaker gehoord dat Groupon niet het klantvirendelijkste bedrijf was maar dat de service zo slecht is had ik niet verwacht. Op de site van EU-logistics kan je ook geen tickets meer sturen en verwijzen ze naar Groupon. Redelijk dubieus allemaal...

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Niels123