Klacht: Ineens vast aan een contract..

op 26 december 2017 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

(ik heb dit gekopieerd en geplakt van al een bestaande klacht, maar ik heb hetzelfde ervaren en heb nu een factuur binnen gehad terwijl als het goed is werd gezegd dat het eerste jaar gratis is voor startende ondernemers. Ik heb dit bedrijf “bedrijvenpagina.nl”opgezocht via deze website en kom erachter dat heel veel startende ondernemers hier last van hebben)
Vanochtend werd ik gebeld door bedrijvenpagina.nl en zij vertelde mij dat ze mijn gegevens vanuit de KvK hadden en wat dingen door moesten nemen. Er werd gevraagd onder welke categorie mijn onderneming moest komen te staan en dan ik alles zelf aan kon passen. Door een paar keer ‘ja’ te hebben gezegd zat ik opeens vast aan een contract. Ze kwam over alsof dit verplicht was vanuit de KvK. Nu sta ik dus op hun website en verwacht ieder moment een factuur zoals vele andere gedupeerde hebben ontvangen. Ik vind het diep triest hoe zij jonge ondernemers misleiden. Echt belachelijk.
(ik heb al een factuur ontvangen)

Ik wil weten hoe bedrijvenpagina.nl aan mijn gegevens is gekomen en ik wil absoluut niet vast zitten aan dit bedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door La Tienda Latina