Klacht: Ineens niet af kunnen rekenen, geen reactie op emails, geen enkele communicatie mogelijk

op 14 juni 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een aantal artikelen bij VidaXL veiling gewonnen. Dit heb ik eerder gedaan en dat was geen enkel probleem. Nu kan ik ineens niet afrekenen!
Daarover heb ik gemaild. De eerste reactie die ik daarop kreeg was dat ik misschien mijn browser up moest daten. Dat heb ik gedaan en nig steeds was afrekenen niet migelijk. Dit heb ik doorgegeven als antwoord op de mail met die tip.
Geen reactie gekregen.
Vervolgens een nieuwe mail gestuurd. Geen reactie. Nog een aantal mails gestuurd waarop geen reactie kwam.
Vervolgens heb ik de artikelen via Paypal betaald. Dat heb ik via een nieuwe mail doorgegeven. Daarop kreeg ik een reactie! Of ik daarvan het bewijs door wou sturen. Dit heb ik direct gedaan. En vervolgens de mail beantwoord dat ik het bewijs heb bijgevoegd. Geen reactie gekregen.
Het is nu 14 juni en de eerste mail heb ik gestuurd op 3 juni.
Ik heb een aantal keren geprobeerd te bellen, en voordat je iemand aan de lijn krijgt wordt de verbinding na 13 seconden verbroken.
Ik heb de live chat geprobeert. Er wordt gezocht naar een medewerker maar die blijkt dan uiteindelijk niet beschikbaar.
Ik heb nóg een aantal mails gestuurd, maar niks wordt beantwoord.
Geen idee wat ik nog kan doen. Mijn gewonnen veiling artikelen staan nog steeds in mijn winkelmandje, en ik kan er niets aan veranderen!
En dan noemen ze hun klantenservice professioneel! Ik heb nog nooit zo een slechte klantensercice meegemaakt!

Ik ben tevreden wanneer er communicatie mogelijk is met de klantenservice, en da VidaXL zorgt datt ik mijn artikelen gewoon afrekenen kan.
En een excuus voor hun belachelijk slechte klantenservice zou onderhand óók wel op zijn plaats zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 07 juli 2017 om 09:09 geantwoord

Beste mevrouw Vos,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u tot op heden uw bestelling nog niet heeft kunnen afrekenen.

Na meerdere malen contact met u te hebben gehad hebben wij aangegeven dat wij u helaas niet verder kunnen helpen omdat wij geen problemen hebben met het systeem.

Team vidaXL

Heeft op 08 juli 2017 om 14:49 geantwoord

Na het indienen van de klacht werd er ineens op sommige van mijn mails gereageerd. In elke mail stond iets totaal anders, sommige mails spraken elkaar ronduit tegen.
Na het sturen van een zwaar geïrriteerde mail hierover werd ik uiteindelijk gebeld door een alleraardigst overkomende meneer.. Hij heeft mij uiteindelijk in dat gesprek toegezegd om mij dezelfde dag nog een mail te sturen met alle benodigde gegevens daarin, zodat ik het bedrag voor de artikellen via Ideal naar hun over kon maken. Ik was blij en opgelucht dat me eindelijk een oplossing geboden werd!
Maar helaas, meneer hield zich niét aan zijn woord!
Ik kreeg inderdaad diezelfde dag nog een mail van hem. Maar niet met de afgesproken betalingsgegevens!
Daarentegen stond erin dat na zorgvuldig onderzoek vanuit hun desbetreffende afdelingen zij mij helaas moeten mededelen dat zij er alles aan hebben gedaan om het probleem te achterhalen. Dat zij momenteel geen andere klanten hebben met dezelfde klachten en zij van daaruit dit helaas niet kunnen oplossen. Dat hun tips helaas niet geholpen hebben. Dat ik het nog proberen kan via een andere pc. En dat de artikelen gewoon in mijn winkelwagen blijven staan. En nog een keer de tip\" via een andere computer de bestelling af te ronden + een hoop standaard excuses en vriendelijke groeten.

Kortom, géén betalingsgegevens zoals afgesproken,
géén geboden oplossing,
alleen werd het probleem bij mij neergelegd. Want in hún systeem zit het niet! Én natuurlijk nog de gouden tip het via een andere computer te proberen!

Dus....heb ik iemand gevraagd, in een andere provincie, om voor mij in te loggen op mijn account, en zo te proberen voor mij de bestelling af te ronden.
Ook diegene, op dié computer, in dié provincie, stuitte op HETZELFDE PROBLEEM!!! Ik KAN dus NIET afrekenen, WAAR ik me ook bevind, en op WELKE PC ik het ook probeer!

Nadat ik dat via de mail doorgegeven had bleef het stil. Geen enkele reactie meer van die \"alleraardigste meneer\" met z'n mooie woorden!

Ik heb dus vier artikelen gewonnen via hun veiling welke ik verplicht ben te betalen, maar ik KAN de bestelling niet afronden!
En VidaXL??
Die komt met geen enkele oplossing maar legt het probleem doodleuk bij mij neer!!!
WAARDELOOS!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door A V