Klacht: INDUCTIEPLAAT KAPOT

op 04 oktober 2017 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Maandag 2.10.17 kwam een elektricien van firma AEG langs om ons moeizaam werkende inductieplaat te repareren. 2 standen van 4 werken niet, maar we konden wel koken. hij deed alles uit elkaar en zei “oei” ik heb de verkeerde onderdeel meegenomen we moeten een nieuwe afspraak maken. (hij moest tussen 10.00 en 12.20 komen , kwam hij pas om 13.30) ik had speciaal vrij genomen op mijn werk.
oke, uiteindelijk ging dat dign ons 300€ kosten en heb ik gezegd laat maar wij gaan een niuwe toestel kopen. hij schreef een factuur voor 111€(!) diagnostiek 85€ + werkuren?
oke denk ik dat 85€ had ik al verwacht, ook al had hij mijn dag gewoon verspild. Toen hij vertrok paar uur later zette ik plaat op om te koken maar niets gebeurde mijn inductieplaat ging niet meer aan.. terug naar service gebeld hun instructies gevolgd (electro. uit en aan) gebeurt niets, het is gewoon kapot of verkeerd in elkaar gestoken. Weer terug gebeld en wat hoor ik ? Ze kunnen iemand pas op 10.10 sturen!! en moet ik weer onbetaald verlof nemen.. Ik vind dit totaal niet kunnen, ik heb een klein kind ik kan niet koken ik ben gewoon razend boos!

Ik wil dat zij dit zo snel mogelijk komen regelen vandaag of morgen en na 18.00 wanneer dit voor ons uitkomt. En mijn 111€ euro moet geannuleerd worden, ik ga toch niet betalen om mijn spullen kapot te laten maken.
Graag uw reactie..

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:57 geantwoord

Aangezien u woonachtig bent in Belgie, zal ik uw klacht doorsturen naar onze collega's aldaar. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Nikki
AEG Webteam

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

We zijn overigens ook te vinden op Facebook en Twitter. Daar ontvang je doorgaans sneller een antwoord op je vraag

Alle klachten die gemeld zijn door Zaina Mutalibova