Klacht: zeer trage en slechte service

op 27 april 2010 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Omschrijving klacht

1,5 maanden na aankoop heeft onze Indesit vaatwasser het opgegeven. Defect gemeld bij Indesiet. Binnen 2 dagen een monteur. Dat zag er hoopvlol uit. Helaas: ondanks dat ik had doorgegeven dat de vaatwasser fout 11 aangaf, wat staat voor een defecte motor, had de monteur geen motor bij. Na bijna 4 weken kwam hij langs met een andere motor wat het probleem niet oploste. Een ander moederbord was de oplossing. Helaas door uitval van de server in Italie was het moederbord niet te programmeren. Na 3 weken kwam de monteur opnieuw langs. Helaas het hielp wederom niet om de machine aan de praat te krijgen. Zelfs niet na vervangen van opnieuw een moederbord. Waarschijnlijk zou het een omruiling worden. De monteur gaf aan dat er binnen 1 a 2 dagen contact opgenomen zou worden. 2 dagen na zijn bezoek Indesiet gebeld. Ze waren er nog mee bezig, maar ik zou of die of de volgende dag gebeld worden. Niet dus. 1 week na het bezoek van de monteur Indesiet gebeld. Hadden geen aanvraag voor omruiling staan. Dat was vreemd, in het laatste gesprek was het wel bekend. Na contact met de service partner hebben gehad konden ze melden dat ik moest wachten op goedkeuring. Maar de baas was er niet en ik zou zeker teruggebeld worden. Volgende week is de vaatwasser 2 maanden defect. Altijd werd er beloofd dat ik gebeld zou worden, telkens moest ik zelf bellen voordat er aktie werd ondernomen.
De service partner is vaak niet te bereiken. Bellen, maar er word gewoon niet opgenomen. SCHANDALIG. SLECHT PRODUKT EN ZEER, ZEER SLECHTE SERVICE.

Gewenste oplossing

GELD TERUG.

Alle klachten die gemeld zijn door fragdira