Klacht: Slechte service

op 30 augustus 2011 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 09-07-2011 een was/droogcombi type IWDC6125 gekocht bij ELECTROPLACE in Rotterdam.Aanschaf bedrag €479,99.
Supersnelle bezorgservice daar is niets op aan te merken.
Op 14-07-2011 ging de machine in storing en deed helemaal niets meer, meteen de winkel gebeld die me doorverwees naar de Indesit. Klacht gemeld bij Indesit en op 20-07-2011 is er een monteur geweest die de klacht heeft verholpen, [de printplaat weigerde]Op 22 augustus opnieuw dezelfde klacht. Weer een week wachten op een monteur! Volgens deze monteur is het een kapotte printplaat en deze moet besteld worden, de man stond binnen 2 minuten weer buiten met de melding dat we gebeld worden als de nieuwe printplaat er is! Dat kan weer 1 tot 2 weken duren, vandaag 9 dagen geleden inmiddels nog steeds niets gehoord! We hebben gevraagd om een andere machine maar daarvoor verwijst de Indesit naar de verkoper en de verkoper verwijst weer terug naar Indesit, met de mededeling van Indesit dat er pas een andere machine geplaats kan worden nadat er 3 x een reparatie heeft plaats gevonden! Je koopt dus een duur apparaat zonder enkel recht op teruggave van je geld of vervanging voor een nieuw apparaat?! Bar slechte service is dat!

Binnen 5 werkdagen reparatie/vervanging van deze machine of mijn aankoopbedrag terug.

Alle klachten die gemeld zijn door F.C.Van Der Padt