Klacht: Kofiemachine toont allerlei storingen

op 06 juli 2011 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb op 1 febr.2011 een koffiemachine Hotpoint Ariston MCA16HA gekocht, hierbij zit 2 jaar volledige garantie.
Omdat het apparaat steeds div. storingen vertoont komt er nog steeds geen kop koffie uit. Ik ben nu al meer dan 5 maanden met Indesit aan bellen op een duur 0900 nummer, er is ook al 3 x een monteur aan huis geweest waarvoor ik dan hele dag van mijn werk thuis moest blijven. Het apparaat is ook al meegenomen voor onderzoek wat meer dan een maand heeft geduurd, maar ook dit heeft niet geholpen. Ondanks dat het hier gaat om een vrij duur apparaat, breng dit voor mij hoge kosten met zich mee. Omdat de storingen aanhouden is mij alweer div. keren toegezegd dat er een monteur contact met mij zal opnemen, maar helaas deze belt nooit. Ook is mij tel. toegezegd dat het apparaat zou worden vervangen wat nu achteraf weer wordt ontkend. Als ik vraag om een gesprek met een leidinggevende is dat niet mogelijk, schijnbaar heeft alleen die monteur die niets van zich laat horen als enige bevoegdheid bij dit bedrijf. Als er op korte termijn geen oplossing komt, ben ik voornemens om mij klacht bij bv. de geschillencommissie neer te leggen.

Vervanging van het aparaat voor een nieuw exemplaar waarbij opnieuw de garantie van 2 jaar ingaat plus een redelijke schadevergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door tonvanbeek