Klacht: blauwe maandag droger

op 04 juni 2011 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb 16 november 2007 een wasdroger ISL65EX gekocht. Men zou denken die gaat wel minimaal een jaar of 8 mee, maar het tegendeel is het geval. De laatste 2 maanden heeft hij kuren ondanks de verzorging die hij krijgt nl. het schoonhouden van het pluizenfilter inclusief de grote bak binnenin de droger. Ook word het waterreservoir na elke draai geleegd. Als de droger 10 minuten aanstaat stopt hij ermee en blijft het lampje van het waterreservoir knipperen, ondanks dat het reservoir leeg is en ook vrij van pluizen. Hierdoor moet ik hem 5 tot 6x opnieuw aanzetten. In de bschrijving staat alles wat wij al doen en het probleem blijft. Ik heb reeds eerder Indesit gehad(wasmachine) en die heeft het ook al na 3 jaar begeven. Ook nu heb ik een wasmachine van Indesit en deze roest al bij het zeepbakje.Terwijl ik in dezelfde ruimte 10 jaar een Siemens heb gehad, deze moest weg omdat hij stuk was, maar er zat geen roestplek op. Mijn conclusie: IK KOOP NOOIT MEER EEN INDESIT, want ze gaan erg kort mee!!Nu zou ik genoodzaakt zijn een monteur van Indesit te bellen en nog met hoge voorrijdkosten te maken krijgen ook.

Ik weet niet of Indesit een oplossing heeft en ook niet of ze bereid zijn tegemoet te komen. Dus dat moet ik maar afwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door jcdekiewit