Klacht: 3x zelfde probleem met sluiting deur

op 19 juli 2010 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de aankoop in 2005 hebben wij inmiddels 3x hetzelfde probleem gehad met het sluitmechanisme van de deur. Daarnaast ook nog een keer een technisch mankement. Gemiddeld dienen wij dus 1x per jaar kosten te maken voor een monteur om onze wasmachine te repareren. Als ik een klacht indien zodat Indisit in de toekomst wellicht dit probleem voor andere toekomstige klanten kan voorkomen krijg ik nog geeneens een ontvangstbevestiging of een andere reactie.

Gewenste oplossing

“De klant is koning”dus is het wel zo netjes om in elk geval te reageren op een klacht. Ik heb het zelf ooit zo in een cursus geleerd “klachten zijn kadootjes en bieden je de kans om alsnog een oplossing te vinden”. Ik verwacht geen nieuwe wasmachine, alleen het gevoel dat ik als klant serieus wordt genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kosten124a